Dag 4: Zangvogels (21 km) - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Foke Bentum - WaarBenJij.nu Dag 4: Zangvogels (21 km) - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Foke Bentum - WaarBenJij.nu

Dag 4: Zangvogels (21 km)

Blijf op de hoogte en volg Foke

15 Juli 2015 | Spanje, Carrión de los Condes

We zijn nu echt middenin de Mesetas aangekomen, eindeloze gele velden met graan en een blauwe lucht erboven. Vandaag heb ik weer samen gelopen met Moniek. Zij houdt ook erg van zingen, echter tot een duet is het nog niet gekomen. We liepen vanaf ca 7.00 uur tot 12.30 uur, en hebben de eerste de beste herberg gepakt, een oud klooster waar we in een kloosterkamer zitten met zijn drieën. Om 12.30 is het ook echt niet goed meer uit te houden, zo warm. Vandaag was t ca 35 graden. Om een uur of 15 uur is het hier op zijn heetst, net of er een föhn constant aan staat.

Douchen, was doen, stadje verkend. Het leek vergane glorie maar het is nog best aardig. We kwamen 2 Nederlandse dames tegen uit Heiloo die ook zingen en elkaar kennen van koor, en met deze vIer zangvogels hebben we gegeten, paella/frites met biefstuk. (Dus eigenlijk t zelfde menu als op de Hoop).

Fysiek: de eerste blaar begint op te komen en mijn voeten beginnen wat op te zwellen van de warmte. Dus vannacht met de benen omhoog.

De foto's spreken voor zich en voor als de plaats niet te zien is: we zitten in Carrion de los Condes. Vandaag heb ik een vlucht teruggeboekt, aan de hand van het schema dat ik nu 4 dagen loop, ben ik op 1 augustus in Santiago. Dan loop ik door naar Finisterre en dan vlieg ik op 6 augustus terug. Tja toch liever nu boeken dan dat straks het vliegtuig vol zit.

Het is hier super relaxed, en ik ben ook erg blij met mijn e-reader, ik verdiep me onder tussen in een Cursus in Wonderen. Misschien daarover later meer.



  • 15 Juli 2015 - 23:56

    Anneke:

    Ha lieve Foke, vroege vogel! Wat leuk om je reis zo op afstand en op de bank te volgen. Vanavond verandering qua menu; hennetje met frites op de hoop gegeten. We waren met 6 en Iris en ik in dubbel 2 in hoog tempo naar het kalfje. Waren water vergeten en dus fijn uitgedroogd en om die reden eerder omgekeerd. Maar onze inspanning is nix vergeleken jouw afzien in hitte. Heb je verkoelende been gel mee (hihi). Geniet van je mooie reis en tot je volgende verslag. Liefs

  • 16 Juli 2015 - 14:10

    Reintje:

    Hoi Fokeltje

    Nou je gaat als een speer inderdaad.
    En dat ondanks dat het zo heet is.

    Wat het met die foto's is dat weet ik niet maar ze kunnen niet gedownload worden....wel jammerrrrr..
    Leuk al die zingende 'zusjes'.

    Sterkte met je blaar.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Foke

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 15709

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Santiago - deel 2

Landen bezocht: