Dag 1: Ondergedompeld, 20 km - Reisverslag uit Hornillos del Camino, Spanje van Foke Bentum - WaarBenJij.nu Dag 1: Ondergedompeld, 20 km - Reisverslag uit Hornillos del Camino, Spanje van Foke Bentum - WaarBenJij.nu

Dag 1: Ondergedompeld, 20 km

Blijf op de hoogte en volg Foke

12 Juli 2015 | Spanje, Hornillos del Camino

Vandaag ben ik als vanouds ondergedompeld in het Camino gevoel. Gister was ik nog een beetje allenig, en vanochtend dacht ik: tja Hoe ga ik dit aanpakken want het is toch ook niet leuk als ik helemaal niemand spreek.

Meteen al kwam onderweg een Spaanse man met me praten die ik helemaal niet interessant vond maar die me aan zijn drie vrienden voorstelde, ik vermoed dat ik uitstraalde dat ik gezelschap zocht. Al snel was ik het beu en heb ik geëxperimenteerd met duidelijk naar buiten uitstralen hoe ik het wil hebben: ik loop het liefst alleen, met soms een klein praatje maar dan wel een interessant praatje.

Het heeft gewerkt. Ik ben als een speer naar Hornillos del Camino gelopen en trof daar op het terras een jongeling van de Bahamas die eerst 4 jaar in Duitsland woonde en nu onder Groningen in een spiritueel centrum woont in Uithuizen. Ga ik eens Googlen.

Toen ik geïnstalleerd was in de Albergue, kwam er een Fransman op mij af die me liet weten dat er een vrouw was die heel graag Dutch wilde praten. Dus deze middag en avond ben ik opgetrokken met Moniek, actrice en bezig met een coachingsopleiding.

Kortom ik zit er weer helemaal in, ben blij met mijn uitrusting tot nu toe, het enige dat ik snel extra moet kopen is zonnebrand. Want het gaat hard!

  • 12 Juli 2015 - 21:00

    Anneke:

    Ha lieve Foke, wat leuk om nu al 2 verslagen te hebben gelezen. Je gaat goed en met je uitstraling is gelukkig niets mis, haha. Zo te lezen heb je ook nog geen behoefte gehad aan lift van lokaal boertje dus zorgen maak ik me niet. Ik was vandaag op camping in Delfgauw, kun je ook leuk wandelen en zonnebrand niet nodig. Ik uit naar je volgende verslag. Liefs, Anneke

  • 12 Juli 2015 - 23:50

    Alette:

    Hoi Foke,

    Nou mooi zo lekker de eerste etappe zit erop.
    Klinkt goed en ga maar lekker factor 50 Sunblock kopen.

    Adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Foke

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 15657

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Santiago - deel 2

Landen bezocht: